Morgenbrød og kundeloyalitet

Hvad har morgenbrød og kundeloyalitet med hinanden at gøre? Kan man virkelig fastholde kunderne med en stofpose? Ja, det kan man faktisk og sådan kan du bruge det i din webshop. Læs mere herunder. En tur til Slesvig Allerførst lige en lille historie. De seneste fire år har vi holdt noget af sommerferien i byen Tönning,…

Julekalendere for webdesignere og online marketing folk

Hvis du bare har været det mindste opmærksom her i december måned, så ved du også at det er højtid for julekalenderen… no shit Sherlock 🙂 Som virksomhed og webshop, er en julekalender en super god måde at skabe opmærksomhed om produkter på, forøge brand-kendskab og fange mulige leads til nyhedsbreve.

Derfor er Facebook-apps stadig bedst til konkurrencer

Facebook har for nyligt lempet reglerne for, hvordan konkurrencer på det sociale medie skal afholdes. Hidtil har det været sådan, at konkurrencer skulle afholdes i en selvstændig Facebook-app. Samtidig måtte man som udbyder af konkurrencen, ikke opfordre til eller kræve at deltagerne “liker” eller lægger en kommentar, for at være med i konkurrencen.

Hvem ejer dig på Twitter?

I USA er der næsten ikke grænse for hvilke typer retssager der kan blive anlagt. En af de mere interessante retssager der er i gang for øjeblikket, omhandler spørgsmålet om hvem der egentlig ejer indlæg og followers på Twitter. Den amerikanske Twitter-bruger Noah Kravitz, er nemlig blevet sagsøgt af sin tidligere arbejdsgiver for et millionbeløb….

Nytår og enkel markedsføring

I forbindelse med nytåret, har mange rundt omkring solgt fyrværkeri. Her i området var det blandt andet en bus- og transportvirksomhed i Herning, som supplerede vinterens indtægter med salg af fyrværkeri. Hvad gør man så for at gøre kunderne opmærksomme på mulighederne? Jo, man tager en række af virksomhedens lastvogns-trailere, monterer skilte med web-adresse samt…